2016. március 12., szombat

89. rész - Hölgyeim és Uraim, Cassie Dessauge!

Sziasztook! Próbálkoztam de túlságosan nem sikerült átnézni, mert hulla vagyok. Nem éppen a legnyugisabb napjaimat élem, így előre elnézést kérek a hibákért és persze a késlekedésekért. Befejezem már a panaszkodást, mert már magamnak vagyok sok. XD A lényeg hogy Kukorka a mai napon már teljesen ki van, de azért remélem a rész azért tetszeni fog. Igyekszem írogatni, szóval a fejezetes blokkban tudjátok nyomon követni, mennyi rész van előre már megírva (ott van címmel, link nélkül). Na jó olvasást! :**


Ally:
Olyan hajnal 5 körül valaki ráfeküdt a csengőre, amire már kénytelen voltam felkelni. Annyira jól aludtam. Cassie az utolsó pillanatban mondta le azt, hogy megmentsem őket attól, hogy az anyjuk megölje George szüleit. Így Jason feleslegesen vitt ki a reptérre így onnan buszoztam egészen hazáig. Aztán meg az a borzasztóan furcsa a ház körül az őrületbe kergetett így azt is ki akartam még nyomozni.
Lementem a földszintre, ahol már vagy 5 perce ment a zenebona. Felkaptam a kulcsot az ajtó mellől és kinyitottam.
Ahogy kinyitottam a képembe ordítottak. – Meglepi! – visítozták. Én pedig ezzel a lendülettel be is csaptam az ajtót. Én fosva a fejükre elindultam a szobám felé, de a csengő koncert nem maradt abba.
- Ally nyisd már ki! – nyöszörgött a lépcső tetejéről Jev.
- Már kinyitottam. – válaszoltam ugyanolyan álmosan.
- És nem vagy kíváncsi mit akarnak? – kérdezte Jev.
- Engem hajnal 5-kor hagyjanak aludni basszus! – feleltem. Továbbra is ráfeküdt a szöszi és társasága a csengőre. Hamarosan Clare is megjelent.
- Ki a fene zaklat minket ilyen korán? – morgolódott a keresztanyám, miközben magára csavarta a köntösét. – És ti meg miért nem nyitjátok ki?
- Nem akarod tudni! – legyintettem.
- Azért kinyithatnád ha már lejössz! – ciccegett rám Clare.
- Te tudod mire vállalkozol! – dőltem bele a kanapéba és magamra csavartam a takarót.
- Mi folyik itt? – jött le Kelley is szemét törölgetve az emeletről. Kezében szorongatta a párnáját és a takarója pedig a hátára volt terítve. A gyerek ahogy volt kimászott az ágyából.
Clare kinyitotta és Cassiék vigyori feje fogadta. – Jóó reggelt Mrs. Townsond! Én Cassie vagyok Ally barátnői és hozzá jöttünk. – a fejemre húztam a takarót. Hallottam ahogy betrappolnak a lakásba. Cassie egyből rám vetette magát és lehúzta a fejemről a plédet.
- Cassie hagyj már! – toltam el magamtól álmosan.
- Hát nem hiányoztunk? – hajoltak a képembe.
- Kopjatok már le! – fordultam be a kanapéhoz.
- Aaaaw annyira hiányolt minket! – szorongatott Lissa nyakamnál fogva. – Nekem is hiányoztál törpe!
- Szakadjatok már le rólam! – ráztam le a kezét magamról. – Mi a szart akartok ilyen kora reggel?
- Egyetértek a kérdéssel. – szólalt meg Jev a háttérben. A lányok odakapták a fejüket.
- Csak nem Jev? – nézett rám szemöldökét vonogatva Cass. Ó basszus! – Akkor ő is…?
- Eszedbe se jusson! – meredtem rá nagy szemekkel. Felpattan és Jevet vette irányba. Elkapta állánál fogva a fiút. Engem meg Lissáék fogtak le. A galád szemetek. Még elszólja magát.
- Egyáltalán nem hasonlítotok egymásra. – méregette uncsitesóm arcát Cass. Jev csak idegesen eltolta a kezét. – Pedig egy ilyen híres véd… - kipattantam a lányok szorításából és Cassie hátára ugrottam. Száját befogva estünk a földre.
- Nem pitéket sütnöd szöszke barátnőm? – kérdeztem tőle a földön elterülve. – Vagy esetleg hívjam fel édesanyád, hogy meg tudd hogyan kell? – sziszegtem. Értett a célzásból. – Most pedig spuri mielőtt én doblak ki! – másztam le róla.
- Most mi bajod van? – igazította meg a haját a földön ülve.
- Az hogy itt vagy! – válaszoltam, ahogy felmentem az emeletre, hogy felöltözzek. Mire leértem a kölykök már visszamentek aludni, de Clare ha már ébren volt inkább neki kezdett a teendőinek.
Viszont a hármas társaság még mindig ott állt és várakozott. – Van kávém! – próbálkozott Cassie.
- Nem kérek kösz! – mentem el mellettem, mire követni kezdett. A terepszemlés bakancsom volt rajtam. Felkaptam a kabátom és kint elkezdtem öltözködni. Egyenesen az erdő felé vettem az irányt. Az első dolgom az volt, hogy visszaküldjem Cassiéket oda ahonnan jöttek, ami sajnos most nem a jó kurva anyukban van. Vagy legalábbis lerázni őket, mielőtt bárki meglátja őket.
Mégis mi a fenének vannak? És miért pont most jöttek?
- Te mégis hová mész? – jött utánam Cassie. És persze El és Lissa is.
- Dolgozni! – jelentettem ki, ahogy egy kicsivel beljebb felkapaszkodtam egy fára és az ágára ugrottam.
- Azt hittem csak vadászatokat csinálsz! – másztak ők is fára, hogy lépést tudjanak tartani. Egy kicsit sem zavarta őket, hogy kettőjükön magas sarkú csizma van. Cass-ről és Lissáról beszélünk.
- Tudod valakinek rendbe kell tartani a város körül ólálkodó démonokat. – jegyeztem meg, ahogy egészen a burok határáig.
- És ilyeneket csináltok Conor Lane-el? – szólt utánam. Lefagytam és megfordultam. – Igen Jason megemlítette. De a te érdekedben.
- Örülök hogy megbeszélitek mi a jó nekem a tudtom nélkül! – fordítottam neki hátat. – És mégis mi a szarnak jöttetek? Hogy kioktassatok az életről?
- A szülinapod miatt. – válaszolta El. – Idén leszel 25.
- És? Ezért még nem kell idejönnötök. – indultam tovább.
- De mi idejöttünk, hogy legalább ezt megünnepeljük! – vágott közbe Lissa.
- Tudjátok ti milyen bajba keveritek magatokat ezzel? – másztam le a földre. – Nekem más bajom is van itt, nem csak az hogy a keresztanyámnak milyen hülyeségeivel kell segítenem!
- Akkor miért nem kérsz segítséget? – vetette oda Cassie. – Tudod, hogy minden hülyeségedben segítettünk eddig.
- Pontosan azért, mert ez családi ügy. És nekem kell megoldani. – válaszoltam.
- Nos ha érdekel mi is egy család vagyunk! – húzott vissza a vállamnál fogva Cassie. – Szóval ez rám is tartozik.
- Mi miért is vagyunk rokonok? – szökött magasba a szemöldököm.
- Te vagy a tanúm. Papíron. És írásba adtad, hogy a gyerekeim keresztanyja. Szóval rögzítve vagy hozzám kedves Sonnykám! – kacsintott rám. Megforgattam a szemem.
- Kibírhatatlan vagy! – indultam tovább. – És meddig szándékoztok maradni?
- 27-éig. – vágták rá egyszerre. Ezek komolyra a szülinapom miatt jöttek.
- Csodálatos. – morogtam.


Jev:
Anya lent dolgozott még, amíg mi aludtunk még vagy 2 órát Kelleyvel. – Ezek meg kik voltak? – kérdeztem anyától.
- Allynek a barátnői New Yorkból. – felelte anya. Erre én is rájöttem. – A szülinapja alkalmából eljöttek, hogy vele töltsék a napokat amíg 25 nem lesz!
- Akkor Ally gondolom nem velünk hálaadásozik? – vontam fel a szemöldököm.
- De már beszéltem a Cassie nevű barátnőjével. Leadott nekem egy listát, hogy kik jönnének még Ally barátai közül. De erről Ally nem tudhat. – pillantott rám. – Még egy hete felkeresett, mert az anyukája nagyon jó barátja Sophienak. És mondta, hogy ha tervezünk valamit, akkor számítsuk be legalább őket négyüket a buliba.
- De hát 3-an voltak… - értetlenkedtem.
- Még elméletben jön még egy ember, aki nagyon fontos. – vont vállat anya. – Nem mondta, hogy ki az, csak annyit hogy négyőjüket biztosra vegyem, mert a többi még nem az.
Csodálatos. Már csak arra leszek kíváncsi, hogy a barátnői, hogy fogják ott tartani Allyt a vacsorán, ha meglátja az anyját. Mert az biztos, hogy Hádész láncai se lennének képesek őt ott tartani az anyjával egy légtérben.
Suliban Carter már a teremben várt, ahogy számítottam rá. – Hú de meggyötörd fejed van! – jegyezte meg ránk nézve. – Veletek meg mi történt?
- Reggel 5-kor csengő koncertre ébredtünk. – magyarázta Kelley. – Hála nekik csengett a fülem és még aludni se tudtam rendesen. – sóhajtott fel a húgom. Hamarosan Nick csatlakozott hozzánk.
- De mosott szar fejetek van. – jegyezte meg.
Suli normálisan telt, hisz hogyan másképp történne. Kint Carter lefagyott egy percre kifele menet. Majd mosolyogva rohanni kezdett. Ahogy láttam a távolban a barátai voltak. Barátnője, Hayley nyakába ugrott. Mi is utána mentünk, mert kíváncsi voltam, hogy egyáltalán együtt megyünk-e haza.
Közben Carter végig ölelgette a társaságot. Remélem neki nem szülinapja lesz, mert így is fejfájást fogok kapni a sajátom miatt.
Odaálltunk mi is és köszöntünk nekik.
- Sziasztok! – köszöntem, míg a húgom ennek egy halkabb változatát eresztette el.
- Sziasztok! – köszöntek vissza.
- Nem hiszem, hogy még rendesen találkoztunk! – jegyezte meg a kék szemű fiú. – Vagy legalábbis nem lettünk bemutatva. – nézett Carterre.
- Hát ja! – jegyezte meg a Eugene nevű gyerek.
- Találkoztatok és kiszadiztátok egymást eléggé! – forgatta meg a szemét Carter. – Emma, Jared, Hayley, és Dinka! – mutatott végig a gyerekeken, arra az esetre ha elfelejtettük volna őket. Nos nekem beleégtek a fejembe. Nyugi Carter!
- Anyád a dinka! – ütötte meg Eugene Cartert.
- Befejeznétek? – csapott közéjük Hayley. Majd ránk emelte a tekintetét. – Ti pedig Jev és Kelley, ha jól emlékszem.
- Igen. – bólintott a húgom. – Régebben a sulink át vett titeket, amíg itt voltatok. – idézte fel. – Most is így lesz?
- Most csak lógunk, mert kell dinka, hogy ünnepelni tudjunk! – karolta át Eugene Cartert.
- Örülök, hogy anyád jól van! – nézett fel rá barátnőm, negédesen mosolyogva.
- Hülyék! – fogta az orrnyergét a mindig csendes Emma. Jared csak mosolyogva nézett a saját barátnőjére.
- Akkor gondolom nem jössz velünk. – jegyezte meg Kelley lebiggyesztve a száját.
- Most nem.  – nézett rá Carter. – Persze, ha nem baj?
- Nem baj dehogy! – legyintett Kels. – Érezzétek jól magatokat! – nézette a többiekre, majd rám. – Figyi előre megyek, oks? – bólintottam. – Sziasztok!
Mindenki köszönt neki, a húgom pedig előre indult hazafelé.
- Carter beszélhetünk? – vontam félre a barátnőmet. Bólintott és utánam jött. – Neked mikor van a szülinapod?
- Ez most, hogy kapcsolódik ide? – ráncolta a homlokát. – Amúgy június 13, miért?
- Phuh. – könnyebbültem. – Csak már megijedtem, hogy hozzád is ugyanolyan indokkal jöttek a barátaid, mint ma reggel Allyhez. Neki a szülinapját fogják ünnepelni. És milyen barát lennék, ha már ajándékot sem adok a szülinapodra?!
- Mondja ezt az nekem, akinek mikor is lesz a szülinapja? – vakargatta az állát. – Csak nem hétfőn?
- Ez egy mellékes infó! – vakargattam a tarkóm mosolyogva. – Kelley.
- Igen. – bólintott. – De majd később megmagyarázod, mert engem kinyírnak azok ott négyen. – biccentett a barátai felé.
- Oké! – karoltam át, hogy megcsókolhassam. Egyáltalán nem hezitált, sőt még a nyakamba is kapaszkodott, hogy felmagasodjon. Hosszasan megcsókoltam, pedig nekem eléggé rövidnek tűnt. A háttérben láttam, hogy Hayleyék álla leesik, kivéve Eugene-é.
- A szülinaposért, meg még kapsz Townsond! – fenyegetőzött. Elmosolyodtam. Ő is viszonozta a mosolyom.
- Már alig várom Lane! – hajoltam le hozzá megint. Egy újabb csók után elengedte a nyakam. – Szia! – suttogtam.
- Szia! – válaszolta.


Carter:
- Miért van az, hogy a húgát jobban bírom, mint őt? – fonta keresztbe a karját Hayley. – És mi volt ez az édes kis mosolygás egymásra, meg az a csók? – támadott nekem. – Beszélni valónk van Elizabeth!
- Te csak hallgass Annabell! – legyintett mosolyogva még Jev csókjától.
- Mint kiderült ezek ketten járnak! – jegyezte meg Eugene. – Mióta is?
- Honnan tudjam, nem számolom! – vontam vállat. – Ejthetjük a témát? Na mutasd azt a bizonyítványt, mert nem hiszek neked! – akadt rá Hayleyre, mert azt állította, hogy átment a vizsgán. Így ő már hivatalos védelmező. Elővette a táskájából a laminált lapot, ami így is csak az eredeti másolata.
- Anyádék ki akasztották a falra? – ráncoltam a homlokom.
- Viccelsz? – röhögött Euegene. – Elzárták előle, hogy bizonyítani tudják a Tanácsnak, ha valami hülyeséget csinál.
- Anyád! – csapta gyomorszájon pasiját Hays.
- Vigyázz még a végén édesebb pár lesznek, mint te vagy Jev. – állt mellém Emma vigyorogva.
Együtt mentünk haza. Mint kiderítettem, megint az Internátusban szállnak meg arra a pár napra, amíg itt vannak. Asszem’ egy hétre lettek el kérve.
Otthon az alvó Conor fogadott, aki a kanapén aludt el. Már mondani akartam a többieknek, hogy ne ébresszék fel, de Hayley egyből mellé ugrott.
- Nézd csak mim van! – üvöltözött. Conor unottan kinyitotta a szemét és felnézett Hayleyre. Hays szó szerint a bátyám képébe nyomta a bizonyítványát.
- Ügyesen photoshoppolsz Hayley! – veregette meg büszkén a vállát. A fiúk röhögésben törtek ki.
- Ez igazi! – nyivákolt Hayley.
- Én meg 23 vagyok! – állt fel mellőle Conor, hogy kávét töltsön magának.
- Ez de szemét lett a napok teltével! – húzta fel az orrát Hayley.
- Ők meg hogy kerültek ide? – kérdezte Conor tőlem, miközben Jared és Eugene Hayleyt terrorizálta.
- Random megjelentek a suli előtt. – vontam vállat. – De örülök, hogy itt vannak. – mosolyodtam el.
- Boldognak tűnsz. – jegyezte meg kortyolgatva a kávéját.
- Hm? – fordultam.
- Boldognak tűnsz. – ismételte meg. – Ennek örülök. – jelent meg egy apró mosoly a szája sarkában.
A szobámban ücsörögve beszélgettünk és nevettünk, ami nagyon jól esett. Kibeszéltük Hayley pótvizsgáját és azt a hülye elhatározást, hogy vöröses-lilára festette a haját, míg nem találkoztunk. Mondjuk jól állt neki, mert ugyanolyan sötét volt, mint a barna haja csak ilyen furi lilás vöröses beütése volt.
Olyan sokat viszont nem tudtunk beszélni, mert Conor még sötétedés előtt visszaküldte őket az Internátusba. És azzal a lendülettel, hogy leléptek Conor ment aludni, míg én még Jevvel és Hayleyékkel sms-eztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése