2016. április 3., vasárnap

91. rész - Beginning madness

Carter:
Szombaton Jev áthívott magukhoz, ahogy pénteken azt megbeszéltük. Mondtam Hayleyéknek, hogy pihenjenek egy kicsit nélkülem. És Jev túlságosan nagy kiskutyaszemekkel kérte így nem tudtam ellent állni.
Reggel átmentem ahogy kérte. Komplett zenebona ment, míg Ally ki nem akadt és le nem lépett. És a barátai egy kis idő után elmentek így, végre csend lett. Jev anyja is hazajött, és bezárkózott a szobájába. Mi nem is találkoztunk vele.
Később Kelley nyitott be, hogy unatkozik és hogy nézzünk vele filmet. Így valami új filmet Jev lekalózkodott és azt kezdtük nézni. A film közben visszatért Ally.
Levágódott a fotelba. Eléggé meggyötörtnek tűnt. Majd a kuzinjaira pillantott. – Ha anyátok tervez bármit a szülinapomra, azonnal beszéljétek le különben felkötöm magam a fára! – nyögött fel. – Én ezt nem bírom!
- Mennyi idő volt lerázni őket? – érdeklődött Kelley.
- 3 házzal lejjebb felmásztam a fára. Tudod arra a sűrű fenyőre. Na eddig ott ültem. – felelte.
- De ők nem a barátaid? – szólaltam meg hirtelen. Felhorkantott.
- Szerintem tudod te, hogy mennyire idegesítők a barátok. – nevetett. Megszólalt a csengő. Ally felállt és kinyitotta az ajtót. – Na már csak pont te hiányoztál az életemből! – akarta az illetőre baszni az ajtót, de az megfogta.
- Lemerem fogadni! – ismertem fel Conor hangját. – Clarenek hoztam! – nyújtott át valami mappát.
- Átadom! – vigyorgott negédesen Ally és ledobta az étkező asztalra. – Egyéb?
- Mosdótokat igénybe venném.
- 3 házzal lejjebb a zsémbes Ervin petúniáit meg kéne locsolni! – engedte be maga mellett a bátyámát. – Emelet első ajtó jobbra, be van horpadva az ajtó. Bár szerintem ezt eddig is tudtad.
- Már miért navigálnám el magam a házatokban? – értetlenkedett Conor.
- Mindig azt hittem hogy gyufából is kitudod rakni. – jegyezte meg csípősen Ally, míg becsukta az ajtót.
- Nem terveztem centiről centire feltérképezni a házat! – válaszolta minden gúny nélkül a bátyám.
- Akkor a húgod teszi? – bökött felém fejével. Mire akar utalni ezzel az egésszel?
- Fikusz. – vágott vissza egy szóval.
- Anyád!
- Tényleg a tiéd hogy van? – mosolygott Conor.
- Csak húzzál már hugyozni komolyan mondom! – üvöltött rá Ally. – Argh istenem! – fújtatott ahogy Conor elindult az emelet felé.
- Nektek meg mi bajotok van? – kérdezte Kelley.
- Annyira egy irritáló kis tenyérbe mászó… Ááá csak jobban felhúzom magam! – Jev rám pillantott, hogy megsértődöm-e de nem. Conor általánosságban szemét az emberekhez, de okkal. Nem akar sem ő, sem mást magához közel vonni.

Megint csöngettek. – Mi a fasz van ma? – háborodott fel Ally. Ahogy Ally kinyitotta az ajtó azzal a lendülettel be is csapta. – A picsába! – dőlt az ajtónak. Azonnal a lépcső irányába pillantott. Felénk pillantott. – Ó hogy a dupla picsába! – döntötte fejét az ajtónak. Elkezdték feszegetni az ajtót, nekem pedig kezdtek előre törni az érzékeim. Nem volt valami jó előérzetem. 

Ally:
Nekem itt végem van! Cassie feszegeti épp az ajtónkat és sikerül is neki. Az ajtót már sikerült kinyitnia és 3-an neki feszülve próbálják kinyitni. El merem képzelni George mennyire hihet hülyének engem meg a feleségét. Oké mondjuk lassan már nincs is mérce, mert mi leszünk a mérce.
Folyamatosan csúsztam előre, próbálván bezárni az ajtót, de nem sikerül ha hárman vannak ellened.
Vennem kell egy új cipőt, mert nem épp parketta tapadásra vásároltam eddig bakancsot. De szükségem lenne. Egészen addig csúsztam, míg a legvéknyabb barátnőm – Lissa – be nem kúszott a résen. Azzal a lendülettel visszacsaptam a másik kettőre az ajtót, de elcsúsztam így Lissa lefogott engem és Cassienek már szabad bejárása volt.
- Te nem ismered a magán életet? – vontam fel a szemöldököm.
- Együtt éltünk vagy 4 évig. Konkrétan a melltartó méreted is megtudom mondani! – válaszolta.
- Mert ugyanaz? – ráncoltam a homlokom.
- Erre az információra nem voltam kíváncsi! – motyogta George.
- Leszállnál rólam, már bejutottatok! – szóltam rá Lissára, aki engedelmesen leszállt rólam. – Mit kerestek itt?
- Szülinapi hét, emlékszel? – jutatta eszembe önelégülten mosolyogva Elena. Ó, hogy üsselek meg téged is!
- Csak nem új kölyköt fogadtál be? – nézett át a vállam fölött. – Melyikhez tartozik? – Jev felemelte a kezét. – Naa, nem is mondtad, hogy az uncsid csajozik!
- 17 éves és fiú, szerinted mi a szaromat csinálna? – remélem Conor nagy dolgot intéz azon a budin, mert feltűnés nélkül kell őket eltüntetnem őket.
- A te véred folyik benne, már nem lehet tudni! – szólt be George mosolyogva.
- Mennyire nem hiányoztál! – forgattam meg a szemem.
- De azért szeretsz!
- Remélem nem! – szólt közbe Cass.
- Isten óvjon attól, hogy az antiszoc férjedre hajtsak! – majd hirtelen témát váltottam. – És mit akartok csinálni velem?
- Mivel másik antiszocként nem akarsz kimozdulni, ezért gondoltuk itthon baszogatunk. – mondta El.
- Menjünk el enni! – javasoltam. – Egy ismerősömé az egyik legjobb kajálda. Elmehetnénk!
- Te beteg vagy? – döbbent meg Lissa.
- Dehogy! Menjünk! – le ne merj jönni Conor, ha félted az életed.
- Neked meg mi bajod? – mért végig Cass.
- Éhes vagyok! Tudod milyen vagyok! Menjünk is! – oké már túloztam én is, de éreztem, hogy sietnem kell.
- Csak így?
- Fel vagyok öltözve, mit akarsz még a pápa áldását? – háborodtam. – Na zsaljunk!
- Ally megint iszol? – kezdett gyanúsítani a legjobb barátnőm. Ennyire fasz ő sem lehet velem főleg az uncsijaim előtt.
- Kivételesen hajlandó vagyok mutatkozni veletek, azzal a céllal hogy utána arra hivatkozva nem visztek sehova és még esélyt sem adtok nekem! – próbálkoztam.
- Dehogynem, csak… - kezdte Cassie de abbahagyta amikor Elena megbökte. Bennem pedig a vér is meg fagyott. Egyszerre fordultunk a lépcső irányába és Conor ott állt a lépcső alján. Nekem végem. Pontosítok.
Conort kinyírják azok hárman. Aztán pedig Cassie engem folyt. Már csak anyám hiányzik innen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése