2016. május 24., kedd

Na most akkor mi van?

Szóval... Mint a cím is írja... Nos hogy pontos legyek nekem gőzöm sincs hogy mi van?
Utólag is elnézést a vasárnapi kirohanásom miatt, van amikor eléggé elvesztem a fejem :D Oké ez gyakran megtörtént.

De a lényeg, hogy elméletben (legalábbis én így diagnosztizáltam magam), már jól vagyok. Vasárnap óta meg volt a magam mentális leroncsolása ma reggel és a azóta már egy szülinapon is túl vagyok (the more you know XD), de asszem jól vagyok. A kezembe nyomtak egy csomó csokit, meg a rég elveszett gyermekem Pudingot a téglát (igen kajakra van egy téglám, akinek Puding a neve), így már jobb kedvem van.

A részekkel kapcsolatban... Hát ott kezdődik a fingom nincs rész. Szóval amikor Ashley-vel írtam könnyebb volt, mert ha ő nem írt én nyaggattam, ha én nem akkor ő engem. De amióta nem írunk, eléggé nehéz mert lennének emberek akik nyaggatnak, csak nem ezzel.... (a drága nővérem és a húgom elárultak :"D) És hát van nekem egy másik problémám is... Kiszáradtam... Nem mintha az ihletem nem ment volna el már milliószor, de most nagyon a nagy kihagyás miatt. Meg a könyvkiadásos dolgomon is most erősen dolgozok, mert Kukorka a The Guardion-ön még sok már félkész munkát ír....

Szóval annyi haladékot kérek, míg megpróbálom valahogy vissza szívni magam a sztoriba, mert azt se tudom hogy merre hány méter. Amíg megpróbálom ezt addig mindenki visszarázódhat a sztoriba és ígérem lesz Senki emlékei 3 csak még nem tudtam olyan hosszúra megírni amilyenre akartam és azt se tudom kinek a szemszögéből legyen (de már van egy baby Conor-unk előre spoilerezek ^^). Szóval majd valamikor amikor nem lesznek annyira érdekes részek akkor kiteszem, meg több Kimaradt jeleneteket is akarok (csak mivel mindig minden szart beleírok a ti szórakoztatásotokra így nehéz keresni egyet XD).

Tehát megint elnézést, amiért kiborultam vasárnap nem terveztem ennyire genyára a megnyílvánulásomat. De lehet csak kapuzárási pánikom volt (mert már belekerültem abba a korba, hogy fél úton vagyok a klimax és a házasság felé XD oké talán egy évvel idősebb), mert öregszem.

Viszont mint tudjátok én szívesen várom a kommenteket visszajelzéseket. Nem harapok ígérem :3 Lehet borzalmasan ki tudok akadni néha a semmin is, de nagyon cuki vagyok és imádom a szóvicceket! ^^ (Lehet túl erősen próbálkozom? :"DD Igen szerintem is! XD) Higgyétek el nekem, egyetlen kis kommenttel is feldobjátok a napomat sőt az egész hetemet, mert én a legapróbb dolgoknak örülök. Oké kezdek túl nyálas lenni, nem illik a sötét lelkemhez lépjünk is tovább még a végén azt hiszik érzéseim is vannak.

És a legutoljára tartogattam a fő dolgot. Roozy G csak annyit tudok válaszolni hogy köszönöm. Tényleg jól esik, el nem tudom mondani mennyire szomorú voltam ma és erre haza jönni volt a legjobb. Nem könnyű úgy vezetni közel 3 évig egy blogot, egy történetet ami már a lelked része, hogy nem kapsz rá választ. Bár már úgy vagyok vele, hogy nem várom. Ha örömet tudok okozni valakinek azzal ha írok, ha lenyűgözi vagy netalántán megnevettetik a béna vicceim amiket a szereplőimen keresztül közlök, akkor nekem az bőven elég. És nem csak neked, hanem a barátaidnak is köszönöm, hogy olvassátok és tetszik nektek. Eléggé szentimentális és lelki okai vannak (legalábbis pszichológusom állítása szerint), amiért nekem egy ilyen kicsi dolog is a világot jelenti. Én sem akarom abba hagyni a blogot, mert nekem fájna, ha nem írhatnám Ally és Conor, hogy szívja egymás vérét, és Carter és Jev hogy egyre közelebb kerülnek egymáshoz. Ha nem lökhetném az embereknek a borzalmas vicceimet, de leginkább ahogyan a világot látom. És az fájna, hogy nem írhatnék nektek. Tudom milyen, amikor egy kedvenc történeted a semmi közepén abba marad, mert én is moly vagyok nyugi :), és mindig megfogadtam magamnak, hogy ilyen nem akarok lenni, szóval most elhatároztam. Hatalmas ötlet börzét fogok tartani, és majd igyekszem írni sokat, hogy visszatérhessek hogy minden héten új rész ^^!

Egy kicsit a végére érzelgőssé váltam, de én ilyen ingadozó személyiség vagyok XD ezért kell szeretni ^^ Szóval majd igyekszem és tényleg vége lesz lassan az évnek, ami azt jelenti csak 3 héten keresztül kell elviselnem azokat a szörnyeket, amiket tanárok csúfolnak mások, aztán kiskutyázok, nyaralok és full lazi lesz az élet XD Remélem már mindenki túl van minden dogán/vizsgán/nehéz időszakon (hüpp hüpp jövőre érettségi :""C), és mindenki happy még ha depi is van ^^

Sziasztoooooook :D és majd igyekszem eskü de most már komolyan >.<

Ui.: Ha valakinek van valami nagyon epic zenéje amit a fenti lejátszási listába kéne tenni az szóljon már, mert nekem csak k-pop számokkal van tele újabban a fejem és azt lehet nem mindenki szereti (bár eddig senki sem panaszkodott a metál zenéim miatt XD) Na már befejeztem itt sem vagyok :D

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Komolyan gondoltam, nagyon köszönöm :) néha kell egy kis fenékbe billentés, hogy elinduljak XD

      Törlés